۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳

رئیس سازمان صنعت کرمانشاه خبر داد؛

برخورد با متخلفان فروش کالاهای اساسی در کرمانشاه

برخورد با متخلفان فروش کالاهای اساسی در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از برخورد با متخلفان فروش کالاهای اساسی در این استان خبر داد.

محسن دارابی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تصمیماتی که در کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه اتخاذ شده، تغییراتی در نحوه توزیع مرغ گرم در سطح این استان صورت گرفته که در چند روز آینده سبب توزیع سریع‌تر و بهتر گوشت مرغ خواهد شد.

وی افزود: در اقدامی که برای تنظیم بازار مرغ صورت گرفته، برای جلوگیری از دلالی و گران فروشی توسط مرغداران و کشتارگاه‌ها، تعاونی روستایی به عنوان حلقه واسطه بین مرغداران، کشتارگاه و عرضه کنندگان انتخاب شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: قیمت عرضه مرغ به کشتارگاه‌ها ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان است، اما در هفته گذشته مرغ زنده با قیمت ۱۵ هزار ۵۰۰ تا ۱۷ هزار تومان به کشتارگاه‌ها تحویل داده شده که باعث افزایش قیمت در خرده فروشی‌ها شد.

دارابی ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در تمام مراحل عرضه مرغ از کشتارگاه تا سطح خرده فروشی حضور فعال دارند، متخلفان را به تعزیرات حکومتی معرفی کرده و برای آن‌ها جریمه‌های سنگینی صادر می‌کنند.

وی یادآور شد: فروش هر کیلوگرم مرغ گرم در استان کرمانشاه بیش از ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان ممنوع بوده و با گرانفروشان بدون مماشات برخورد خواهد شد، از فردا مرغ منجمد تنظیم بازار در واحدهای فروش عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از اختلاف قیمت و کاهش عرضه، قطعه فروشی مرغ در واحدهای صنفی ممنوع خواهد بود.

کد خبر 5168016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      0 0
      حتما شما گفتین و مردم هم باور کردن شتر در خواب بیند پنبه دانه جناب خودتم برو بازار . ببین چه خبره و بعد بیا بگو نظارت میکنیم